Situatie na de werken
Situatie na de werken
Dwarsprofiel 1: zicht op afrit van Brusselsesteenweg (N2) naar Rennessingel (R23)
Ter hoogte van de afrit van de Brusselsesteenweg naar de Rennessingel komt een aanliggend fietspad. Dit wordt verhoogd met een boordsteen. De keermuur langs het fietspad is hier op het laagste punt van het hele traject.
![Toekomstbeeld Rennessingel 1 Toekomstbeeld Rennessingel 1](/sites/default/files/images/03_leuven-rennessingel_view_dwarsprofiel_1.jpg)
![Dwarsprofiel 1 Rennessingel Dwarsprofiel 1 Rennessingel](/sites/default/files/images/20200128_tdp1_r23_rennesingel_leuven_fietspaden-2.jpg)
Dwarsprofiel 2: zicht op aansluiting Brusselsesteenweg en Rennessingel
Vanaf de aansluiting van de Brusselsesteenweg tot aan campus Gasthuisberg komt een volledig gescheiden fietspad en een verhoogde keermuur.
![Toekomstbeeld Rennessingel 2 Toekomstbeeld Rennessingel 2](/sites/default/files/images/04_leuven-rennessingel_view_dwarsprofiel_2.jpg)
![Dwarsprofiel 2 Rennessingel Dwarsprofiel 2 Rennessingel](/sites/default/files/images/20200128_tdp2_r23_rennesingel_leuven_fietspaden-2.jpg)
Dwarsprofiel 3: zicht langs Rennessingel tot Campus Gasthuisberg
![Toekomstbeeld Rennessingel 3 Toekomstbeeld Rennessingel 3](/sites/default/files/images/05_leuven-rennessingel_view_dwarsprofiel_3_0.jpg)
![Dwarsprofiel 3 Rennessingel Dwarsprofiel 3 Rennessingel](/sites/default/files/images/20200128_tdp3_r23_rennesingel_leuven_fietspaden-2.jpg)
Hieronder kan u het ontwerp van de werken in detail raadplegen.